2010. augusztus 16., hétfő

5. sz. választókörzet: Sinka László

Sinka László

"Továbbra is virágzó Százhalombattát!"

1954-ben születtem. Tősgyökeres százhalombattai vagyok. Éltem az Óvárosban (a Faluban), az Újtelepen, a lakótelepen és 15 éve költöztem Dunafüredre, a Nap utcába. Nős vagyok, egy fiunk van, Tamás, 34 éves magánvállalkozó.

Iskolai végzettségem közgazdász, melyet a Harsányi János Főiskola Gazdálkodási és Menedzsment szakán szereztem. Nyelvismeretem: angol, orosz, lengyel.

1987-től országos sportági szakszövetség vezetőjeként tevékenykedtem, hat évig, mint a Magyar Röplabda Szövetség főtitkára, majd 1993-tól a Magyar Kézilabda Szövetség főtitkára voltam. 2009-ben választottak meg a szövetség elnökévé.

1990. óta vagyok tagja a Magyar Olimpiai Bizottságnak, 2005-től pedig a MOB elnökségének.

1996. óta vagyok tagja az Európai Kézilabda Szövetség Végrehajtó Bizottságának.

Öt alkalommal vettem részt nyári Olimpiai Játékokon a magyar delegáció tagjaként, ebből négyszer, mint a magyar kézilabda csapat sportágvezetője.
Eddig több mint száz világ – és Európa-bajnokságon vettem részt, mint sportvezető. Hazánkban hét világverseny Szervező Bizottságának voltam az elnöke.

Hobbim: kertészkedés, olvasás, sportolás.

Legmagasabb kitüntetéseim:
  • Százhalombatta Díszpolgára (2008.)
  • Magyar Köztársaság Lovagkeresztje (2007.)
  • Év sportvezetője (2007.)
Lokálpatriótának vallom magam, hiszen Százhalombattán lakom születésem óta. Végig követtem a város fejlődését, szívesen részt veszek a helyi kulturális és sportéletében. Hiszek abban, hogy kizárólag a következetes, kemény és kitartó munka az összefogás erejével ötvözve hozza el számunkra a közös sikert. A hosszú és eredményes pályafutásom alatt megtanultam hogyan kell a siker kovácsának lenni. Szeretném városomat és benne a választókerületem minden lakóját sikerhez segíteni. Éppen ezért megtisztelő számomra, hogy Vezér Mihály felkérésének eleget téve, tagja lehetek az ÉSZKE kiváló csapatának.

Programom:
  •  Olyan városi gazdálkodást kialakítani, ahol a jogok, érdekek, kötelezettségek még hatékonyabban szolgálják az embereket.
  • A lakótelepi és a családi házak további rekonstrukciója, az energiatakarékossági program folytatása.
  • Közműdíjak féken tartása.
  • Idősek, betegek, szociálisan rászorultak támogatásának, létbiztonságának erősítése. Életet az éveknek!
  • Járdák, utak, felújításának folytatása.
  • Oktatási, nevelési, közművelődési és egészségügyi intézmények elért színvonalának megőrzése, fejlődésének segítése.
  • Közbiztonság további erősítése.
  • Köztisztaság további fejlesztése.
  • A gyönyörűen felújított parkok, játszóterek rendszeres karbantartása, komfortosabbá tétele.
  • Az egészséges életmód propagálása. Minden korosztály számára sporttal az egészségesebb, hosszabb életért. Diák és tömegsport kiemelt támogatása.
  • Új munkahelyek teremtése
  • A helyi vállalkozások tőkejuttatásos támogatása, versenyképességük javítása.
  • Idősek, nagycsaládosok anyagi támogatásának további erősítése.
  • A parkolási lehetőség bővítése.
  • A Csónakázó tó további hasznosítása.


Az 5. sz. települési egyéni választókerület az 8482-1/2010. határozat melléklete alapján:
9. szavazókör
Helye: SZÁKOM Kft.
             Hága László utca 2.
  • Ady Endre utca páratlan házszámok 5-től
  • Dunafüredi út teljes közterület
  • Hága László utca teljes közterület
  • Ifjúság útja páratlan házszámok 11-17-ig
  • Pannónia utca teljes közterület
10. szavazókör
Helye: Városi Sportközpont
             Vasút utca 41.
  • Akácfa utca teljes közterület
  • Aréna utca teljes közterület
  • Bajnok utca teljes közterület
  • Barátság útja páratlan házszámok 47-től
  • Barátság útja páros házszámok 52-től
  • Damjanich utca páros házszámok 28-52-ig
  • Duna utca teljes közterület
  • Ilonka utca folyamatos házszámok 68-tól
  • Kertész utca teljes közterület
  • Köztársaság tér teljes közterület
  • Labda utca teljes közterület
  • Mészáros Sándor utca páros házszám 58-tól
  • Nefelejcs utca teljes közterület
  • Olimpia utca teljes közterület
  • Rózsa utca teljes közterület
  • Rózsák tere teljes közterület
  • Sport utca teljes közterület
  • Szellő utca teljes közterület
  • Tavasz utca teljes közterület
  • Tél utca teljes közterület
  • Triatlon köz teljes közterület
  • Tulipán utca teljes közterület
  • Vasút utca teljes közterület
  • Virág utca teljes közterület

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése