2010. szeptember 15., szerda

Százhalombatta ismertsége (valóban) nőtt

Forrás: Batta Online

Huszonhárom helyet javított, és ezzel a második legjobban kommunikáló kisváros lett Százhalombatta az idei városimázs toplistán. Az Image Factory és az Observer Budapest Médiafigyelő harmadik alkalommal tette közzé jelentését a hazai települések üzeneteit összehasonlító vizsgálatáról.

A három kategóriában kihirdetett eredmény szerint a megyei jogú városok között a tavalyihoz hasonlóan Debrecen, a nagyvárosok között Gödöllő, a kisvárosok körében pedig már harmadik alkalommal Balatonfüred imázsa a legvonzóbb a 2009-es médiamegjelenések alapján.

 Balatonfüred 2009-ben is bebizonyította, hogy remekül tud élni kiváló adottságaival, hiszen folyamatosan építette imázsát a nyilvánosságban. Tudatos stratégia eredménye, hogy a város rendezvényeivel, kommunikációjával a Balaton kulturális fővárosa képet erősíti. A stratégiai célcsoport is egyértelmű: a magasabban képzett, kultúrafogyasztó, idősebb réteg, amelynek van pénze és kedve is költeni egy-egy színvonalasabb programra.

Százhalombatta a 2009-es év kellemes meglepetését okozta: az előző évhez képest 23 helyet javítva szerezte meg az "ezüstérmet". "Sikere azt bizonyítja, hogy a kisvárosok között tudatos, jól felépített kommunikációval és a média számára izgalmas eseményekkel fel lehet kerülni a térképre"- kommentál az Image Factory hírlevele. Százhalombattához hasonlóan Mohács is nagyot lépett előre 2008-as teljesítményéhez képest: a város a tavalyi 17. helyről való elmozdulást elsősorban annak köszönheti, hogy sikerül nemzetközi brandet fejlesztenie az eddig a benne rejlő potenciált kevéssé kihasználó busójárásból.
 
A pontozásban ismét nagy hangsúlyt kapott a városi internetes portálok értékelése. Ebben a kategóriában az abszolút győztes 2009-es teljesítménye alapján ismét Pilisvörösvár honlapja lett. (További információ, kutatási jelentés: www.imagefactory.hu) 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése