2010. szeptember 15., szerda

Öröm volt együtt lenni!

Öröm volt együtt lenni!

Minden idők egyik legsikeresebb Battai Napok programjain vagyunk túl. Azt hiszem bátran kijelenthetem, hogy mindenki csodálatosan érezte magát és hála a szervezőknek a kicsiktől a nagyokig mindenki megtalálta számítását ezen a három napon. Azt sajnálom, hogy pénteken és szombaton is rengeteg eső esett, bár látszólag olyan volt, mintha nem is lett volna csapadék, hisz minden programon rengetegen voltunk. Külön öröm és jó érzés volt, hogy a szakadó eső ellenére olyan sokan eljöttek a Játékos Városok Találkozójára, hogy drukkoljanak ismerősüknek, kollégájuknak, szerettüknek. A SZÁKOM-osok nagyon helyesek voltak, megérdemelték volna a legjobb drukker címet. A végén én is vizes lettem, de egyáltalán nem bántam, mert a hűvös idő ellenére szép emlékeket ébresztett ahogy a MOL csapatában játszó - régebben a Játék Határok Nélkül csapatát erősítő - Soós Elek és csapata belökött a vízbe. Nagyon szuper volt látni ennyi ismerős arcot ahogy játszanak, a többiek pedig szurkolnak. Esténként a Borfaluban voltunk feleségemmel, ahol szintén rengeteg ismerőssel és ismeretlen ismerőssel találkoztam és beszélgettem: Öröm volt együtt lenni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése